czwartek, 15 kwietnia 2010

Adminom i właścicielom fundnąć skrzynkę piwa. Pomożecie?

A za co? A za trafne umieszczanie tekstów na SG. To należy docenić, nie można pozostać obojętnym za takie szlachetne działania.
Uzasadnienie
Gdy się chwilkę zastanowiłem, to doszedłem do wniosku, że umieszczony na szczycie SG tekst Koniec żałoby , doskonale komponuje się z wydźwiękiem wcześniejszych tekstów Igora Janke, a mianowicie:
Bądźmy razem
oraz
Niech to nas wzmocni
I nie wygadywać mi tutaj jakichś dyrdymałów i pierdół, że to nieprawda, bo mogę się zdenerwować i dać po pysku!
Mam tylko jeden problem. Nie stać mnie na ufundowanie całej skrzynki albo nawet i dwóch. Mogę ufundować najwyżej 10 butelek. A że grono adminów i właścicieli jest całkiem spore, to myślę, że 10 butelek to zbyt mało, wystarczy zaledwie na umoczenie wąsów i narobi smaka.
Tu należy uhonorować te światłe decyzje większą ilością złocistego napitku, choćby dla poprawy humoru wcześniej wymienionych.
Wiem, że na blogerów zawsze można liczyć. To co? Pomożecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz